Hotel s tradicí více než 30 let

POBYTOVÉ BALÍČKY

Hotel s komplexními službami

Příjemný čtyřhvězdičkový hotel se nachází na okraji městského parku v přírodní klidné lokalitě, nedaleko centra města Františkovy Lázně.
V blízkosti hotelu je také oblíbené Aquaforum. Hotel disponuje moderní restaurací, unikátní panoramatickou střešní kavárnou a wellness relaxační zónou pro dokonalou regeneraci těla i mysli. Dopřejte si dny plné odpočinku a relaxace – těšíme se na Vás!

Recenze

Halyna Vagner
Halyna Vagner
2023-08-27
Very nice location, about 10-15 min walk through the park to the city center. Also there is electric little car going to/from city every 1 hour, so you can take a ride. Breakfast is sufficient. There are pool and saunas and lots of spa procedures to choose from. Equipment rather older, but room was huge.
martin Šimanovský
martin Šimanovský
2023-08-20
Příjemný hotel v blízkém okolí Františkových Lázní. Pokoje velké a čistě uklizené. Vybavení na pokojích fungující a dostačující. Matrace na manželské posteli samostatně a v noci se mezi matracemi vytváří nepříjemná mezera.
Hana Krásová
Hana Krásová
2023-08-11
Ochotný personál, čisté pokoje. Místo kam se vždy ráda vracím 🙂
Christina
Christina
2023-08-07
Check in: Recepční dosti nepříjemná, a vypadalo to, že ji přímo obtěžujeme, nám se nevěnovala, ale paní doktorkce. Paní doktorka je zaměstnanec, a my jsme hosté... Paní doktorka mohla počkat, či paní recepční ji mohla upozornit, že zde má hosty. Přehlédnout nás nemohla. Já jsem taktéž doktorka, ale nepotřebuji titul a postavení využívat ke komunikaci... Či mluvit německy, aby se mnou bylo jednáno jinak. Při check in, nám nebylo nic vysvětleno, jako například využití bazénu, či sauny, či dalších možností... Jako například připlatit si večeři, nebo masáž. Naopak nám bylo řečeno, že pokud nebude na pokoji opět zmiňovaná a několikrát odmítnuta přistýlka a povlečení na ní, tak cituji "si ho vyndejte ze své postele a přistýlku si povlíkněte, a pokud vám to nepůjde, tak zavolejte, my vám to uděláme "... Opravdu? V 4* lázeňském hotelu kde za noc utratím 3000,- slyším po dlouhé cestě tuto větu? Recepční neví absolutně jak vypadají pokoje. Jinak by věděla, že mám apartmá se 3 postelemi, a neopakovala by stále přistýlku, kterou jsme nežádali, z důvodu nevyužítí, a několikrát ji odmítli. Pro odlehčení... Pochybuji, že třetí postel, která je v pokoji na pevno, během 20min uklízečka stěhovala... Hotel: Hotel vypadá hezky, ale chování recepce je katastrofa, a to jsme dnes přijeli z rakouských Alp... Cestujeme po hotelích po celém světě, každý měsíc v jiné zemi, teď už skoro každý týden cestujeme, a máme "své" hotely kam se rádi vracíme, a máme s manažery již rodinné vztahy, proto pro nás bylo překvapením chování recepce v takovém hotelu jakým se ten váš prezentuje, jelikož chování recepční odpovídalo hostelovému přivítání na 35 Evenue Brooklyn v nočních hodinách. Kort ve Františkových lázních, které já osobně miluji, a beru je jako svoji vnitřní relaxaci. I zde máme rodinné vztahy a výjimečné podmínky v hotelu Imperial... Pokoj: Příjemný a hezký, odpovídá fotografiím na internetu, ale... V pokoji na každé posteli byly připraveny ručníky, I pro dceru, ale župany a pantofle, bohužel pro dceru již ne. Například v Imperialu má dcera malý župan I malé pantofle, a samozřejmě i dětské sprchové gely... I když to není hotel prioritně pro děti... Nezapomínají na naší dceru, jelikož dcera patří k nám, a je to živá bytost... I když neplatí plnou cenu jako dospělý člověk, tak všude ve světě ví, že když budou pozorný k dětem, získají si rodiče... Zde jsme se cítili velice špatně... I když nežijeme v ČR, je to stále naše rodná zem... Bazén: V bazénu jsem v 17:50 ošklivě uklouzla na schodech do bazénu, mám silný hematom na koleni, a celou levou holeň pohmožděnou od modřin... Přesto, že tam máte kameru, nikdo nepřišel a nepomohl. Stalo se to díky doslova vykotlanému madlu - zábradlí do bazénu, které není pevně ukotveno. Manžel natočil okamžitě úraz po pádu přímo na místě. Sauna: Nikdo z hostů nedodržuje hygienu a co více, NIKDO to nekontroluje! Do sauny lidé chodí bez prostěradel... V mokrých plavkách neosorchovaný sedí v sauně. Recepce: Při procházce ven jsme šli okolo recepce a zřetelně slyšíme recepční, jak se baví mezi sebou, cituji: "nějaký Němec teď volal, že je v bazénu, a chce otevřít dveře na terasu, co si jako myslí, že mu tam teď jenom jemu půjdu otevřít dveře na terasu? No ať na to zapomene!" Chápu, že tu máte převážně německou klientelu a spoléháte na to, že nikdo českému jazyku nerozumí, ale my mluvíme více jazyky... A český je náš rodný... Strašná neúcta! Recepce je vždy srdce hotelu, bohužel u vás to tak není... Ba Naopak...

Důležité upozornění


Vážení hosté,
rádi bychom Vás informovali, že od 28. dubna 2025 bude na hotelu Pyramida probíhat rekonstrukce střechy, která potrvá několik týdnů. Práce budou probíhat pouze ve všední dny a v denních hodinách (cca 8:00–17:00).

Vzhledem k povaze prací může docházet ke zvýšené hlučnosti, především v dopoledních hodinách. Snažíme se veškeré činnosti organizovat tak, aby byl komfort našich hostů co nejméně narušen. Veškeré služby hotelu včetně wellness zóny, restaurace i léčebných procedur zůstávají v plném provozu.Rekonstrukce je důležitou součástí zajištění kvality a bezpečnosti budovy do budoucna. Věříme, že i přes toto dočasné omezení si svůj pobyt užijete.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.

This will close in 0 seconds

WICHTIGE INFORMATION


WICHTIGE INFORMATION ZU IHREM AUFENTHALT – DACHRENOVIERUNG AB DEM 2. 5. 2025

Liebe Gäste,
wir möchten Sie darüber informieren, dass im Hotel Pyramida ab dem 28. April 2025 eine Renovierung des Hoteldachs stattfinden wird. Die Arbeiten sind für Werktage während der Tagesstunden (ca. 8:00–17:00 Uhr) geplant.

Aufgrund der Bauarbeiten kann es insbesondere am Vormittag zu erhöhtem Lärmpegel kommen. Wir tun jedoch alles dafür, die Bauaktivitäten so zu organisieren, dass Ihr Komfort so wenig wie möglich beeinträchtigt wird. Alle Hoteleinrichtungen wie der Wellnessbereich, das Restaurant sowie die medizinischen Anwendungen bleiben uneingeschränkt in Betrieb.

Die Renovierung ist ein wichtiger Schritt zur Erhaltung der Qualität und Sicherheit unseres Hauses. Wir sind überzeugt, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns trotz dieser vorübergehenden Einschränkung genießen werden.

Vielen Dank für Ihr Verständnis – wir freuen uns auf Ihren Besuch!

This will close in 0 seconds